Med Klarna faktura kan du utsette betaling slik at du betaler først når du har mottatt din ordre. Klarna faktura vil først sendes ut når alle produktene i din ordre er sendt fra vår Produksjon.
Betalingsfristen er 14 dager fra datoen fakturaen er sendt ut. Om du ønsker lenger betalingsfrist eller delbetaling kan dette ordnes inne på klarna.no.
Hvis du har spørsmål rundt Klarna Faktura vil Klarna hjelpe deg med dette.
Klarna ikke synlig som betalingsmulighet
Hvis Klarna ikke er synlig som betalingsmulighet, kan årsaken være at faktura- og leveringsadressen ikke stemmer. Faktura og leveringsadresse må være den samme for at man skal kunne velge Klarna som betaling. For mer informasjon, anbefaler vi å ta kontakt med Klarna.
Betaling avvist
Det er ikke mulig for oss å se årsaken til at betalingen er avvist. Vi anbefaler at du kontakter Klarna sin Kundeservice.
Ikke mottatt faktura
Hvis du velger betaling via Klarna, vil du motta fakturaen etter at ordren er sendt fra oss.
Hvis du har mottatt ordren men ikke fakturaen, kan du logge inn på klarna.no for å hente utestående faktura. Om du ikke finner faktura for ditt kjøp inne på klarna.no kan du ta kontakt med vårt Kundesenter.
Feil e-postadresse registrert
Er du registrert med en e-postadresse som ikke er i bruk? Etter at ordren er sendt fra oss, kan du kontakte Klarna for å få endret den.
Ikke fornøyd med mottatt produkt
Hvis du ikke er fornøyd med mottatt produkt, ber vi deg om å kontakte Kundeservice.
Hvis du ønsker å utsette betalingsfristen på fakturaen, kan du kontakte Klarna.
Mottatt betalingspåminnelse
Dersom du aldri mottok faktura fra Klarna, men har mottatt en betalingspåminnelse med purregebyr, kan årsaken være en teknisk feil. Vi har ikke mulighet til å fjerne purregebyret, og anbefaler deg å kontakte Klarna.
Kontaktinformasjon Klarna:
Klarna Kundeservice: https://www.klarna.com/no/kundeservice
Telefon: 21 01 89 91