Hvis du ikke har noen lagrede prosjekter på appen, vennligst avinstaller og reinstaller appen.
MERK: Hvis du sletter appen, så mister du også lagrede prosjekter.
Hvis du har lagrede prosjekter, vennligst sjekk følgende:
1. Er appen din oppdatert? Er operativsystemet til mobilen eller nettbrettet ditt oppdatert? Du kan se hvilke versjoner som er oppdatert her.
2. Er det ledig lagringsplass på enheten din? Det kan være det er på tide å rydde opp litt.
3. Slå gjerne enheten helt av og på igjen. Når det er gjort, forsøk igjen mens du kun kjører appen. Unngå å åpne andre apper.
Fungerer det fortsatt ikke?
Ta gjerne kontakt med vår kundeservice. De trenger da å vite:
1. Hvilken versjon av enheten sitt operativsystem har du? Usikker så kan du se det her.
2. Vennligst send oss loggfilene. Hvor kan jeg finne loggfilene som Kundeservice har bedt meg sende (App)?
3. Legg gjerne med et skjermbilde og en kort forklaring på hva som skjer.
Jobber du ikke i appen?