Dersom du opplever tekniske problemer med et av våre programmer kan Kundeservice be deg om å sende loggfilene fra det nedlastbare programmet. Dette gjør at vi kan undersøke problemet nærmere og forhåpentligvis finne en løsning så snart som mulig.
Loggfiler via Hjelp
1. Åpne fotobokprogrammet og åpne den aktuelle fotoboken.
2. Gjenta stegene du tok sist da du fikk en feilmelding, slik at den vises igjen.
3. Klikk på “Hjelp” øverst i menyen og klikk deretter på "Lag diagnosepakke...".
4. Lagre filen et sted der du lett kan finne den igjen. En ZIP-fil vil lagres på valgte lagringssted.
Kan ikke åpne nedlastet fotobokprogram for å hente loggfiler
Under “Hjelp”-menyen i programmet kan man klikke på «Lag diagnosepakke» for å samle filene som skal sendes til Kundeservice. Dersom man ikke får åpnet programmet, kan man sende filene på en annen måte. Vennligst legg ved både "Application log" og "System profilen" via Førstehjelpsverktøyet.
Hvor kan jeg finne førstehjelpsfilene som Kundeservice ber meg om å sende?
Jobber du ikke på en Mac? Her er samme løsning for andre program:
Hvor kan jeg finne loggfilene som Kundeservice har bedt meg sende (Windows)?
Hvor kan jeg finne loggfilene som Kundeservice har bedt meg sende (App)?