Merk: Denne artikkelen tilbyr en løsning dersom du har problemer med å laste opp prosjektet etter at du har klikket på Bestill. Dersom du har problemer i selve handlekurven, kan du lese mer om dette i denne artikkelen: Problemer i handlekurven.
Feilmeldinger som indikerer en feil ved opplasting:
- "Bad Gateway (eclHTTPerror)"
- "Failed to upload product: HTTP/1.0 502 Bad Gateway"
- "Can't connect to print service (Mac)"
- "Redirect (Can't connect to browser)"
Problemer som oppstår under bestilling kan enten komme av problemer med bildene i fotoboken din (i så fall vil du få en feilmelding som forteller deg hvilket bilde som er problemet inne i fotobokprogrammet).
Andre grunner kan være problemer med internettforbindelsen eller brannmuren din. Forsikre deg derfor først om at du har en stabil internettforbindelse når du prøver å bestille.
Du kan stille inn på brannmuren for å gi fotoknudsen tillatelse til å koble seg til internett.
- Velg Apple-meny> Systemvalg, trykk på «Sikkerhet og personvern», og trykk deretter på «Brannmur».
- Trykk på låsen for å låse den opp, og tast deretter inn navn og passord til en administrator.
- Trykk på «Brannmur-valg».
- Om du ikke kan trykke på «Brannmur-valg»-knappen, trykk først på «Slå på brannmur» for å slå på brannmuren på din Mac.
- Trykk på knappen med plusstegnet under listen over tjenester, og velg fotoknudsen. Etter at du har lagt til programmet, trykk på pilene for å tillate tilkoblinger via brannmuren.
Det hjelper også å ha satt standard nettleser til Google Chrome.
Fortsatt problemer?
Vennligst kontakt kundeservice, ta gjerne med følgende informasjon:
1. Hvilken versjon av Mac sitt OS jobber du på? Hvis du er usikker så kan du klikke her.
2. Hvilken versjon av fotobokprogrammet har du?
3. Legg gjerne ved følgende filer fra programmet:
"Diagnosepakke"
Usikker hvordan du finner den? Trykk her.
4. For å snevre inn hva som kan forårsake problemet så forsøk gjerne å laste opp en ny tom fotobok. Skulle du oppleve samme problem da, si gjerne ifra hvilket steg i prosessen dette skjedde på.
5. Legg ved en kort forklaring på hva problemet er og gjerne annen informasjon du tenker er relevant.