Om du har problemer med å laste opp et produkt som du lagde i det nettbaserte programmet, er dette sannsynligvis på grunn av internettforbindelsen eller nettleseren din. Vi anbefaler Chrome som nettleser fordi vi av erfaring vet at denne nettleseren fungerer best med nettsidene våre. Vennligst forsikre deg om at du bruker en hurtig og stabil internettforbindelse. Det kan også hjelpe å logge ut og logge inn igjen i øverste høyre hjørne på skjermen din.
Vennligst følg trinnene under for hjelp til opplasting:
- Lagre produktet ditt.
- Åpne et inkognitovindu i Chrome (trykk på de tre prikkene i øverste høyre hjørnet og velg «Nytt inkognitovindu»)
- Gå til nettsidene våre i dette nye vinduet, åpne produktet og prøv å bestille.
Problemer med å laste opp bilder
Det kan hende problemer oppstår når du laster opp bilder på nettsidene våre. I så fall vil du merke at fremdriftslinjen øverst på skjermen fryser. Vi kan dessverre ikke løse dette problemet. For å forhindre dette ber vi deg vennligst følge disse trinnene når du bestiller fremkallinger:
- Bruk Chrome som nettleser (de fleste av disse problemene dukker opp i Internet Explorer).
- Bruk en stabil og hurtig internettforbindelse.
- Prøv å laste opp færre bilder av gangen. Legg dem i handlekurven og trykk på «Handle mer» for å legge til flere bilder. Når du har lagt alle sammen i handlekurven din, kan du fortsette med ordren din.