Denne artikkelen viser en løsning når du har problemer med å laste opp produkter etter at du har trykket på bestillingsknappen.
Hvis du har problemer mens du er i handlekurven, vennligst se her: Problemer i handlekurven.
Feilmeldinger som kan indikere at det er problemer med oppl astningen:
- "Bad Gateway (eclHTTPerror)"
- "Failed to upload product: HTTP/1.0 502 Bad Gateway"
- "Redirect (Kan ikke koble til nettleser)"
Det kan være flere mulige grunner til at du opplever problemer med opplastning. Vennligst forsøk følgende:
1. Kontroller internettilkoblingen din. Er du på et offentlig eller jobbnett så kan det føre til problemer. Er du på et privatnett, forsøk gjerne via datatrafikk og se om det løste problemet.
2. Sørg for at du har oppdatert appen. Du kan gå til AppStore (iPhone) eller Google Play (Android) og søke opp appen. Der vil det stå om den har en oppdatering eller ikke. Hvis den er klar for å oppdateres, gjør det. Slå enheten din helt av og på igjen, åpne opp kun appen og forsøk igjen.
3. Hvis det fortsatt er problemer så kan det ha med begrenset lagringsplass på enheten. Forsøk gjerne å rydde opp litt og forsøk igjen.
Fungerer det fremdeles ikke?
Vennligst skriv inn svar på følgende spørsmål i kontaktskjemaet vårt:
1. Hvilken versjon av fotoknudsen-appen bruker du? (Klikk på «Mer» nede til høyre. Versjon står nederst).
2. Når startet du å lage fotoboken?
3. Vennligst beskriv steg for steg hvordan problemet oppstår. Fint om du kan beskrive så detaljert som mulig slik at vi kan reprodusere feilen her.
Eksempel: Hvor i appen oppstår problemet? Hva gjorde du like før problemet oppstod? Får du en feilmelding?
4. Legg ved et skjermbilde av selve feilmeldingen, eller stedet du er på i appen idet problemet oppstår.
5. Legg ved teknisk informasjon fra appen (Hvor kan jeg finne den tekniske informasjonen som Kundeservice ber meg sende?).
Jobber du ikke i appen? Her er instrukser for:
-Nettbasert