Merk: Vi anbefaler ikke å bruke Internet Explorer. Den oppdateres ikke lengre, og selv om den fungerer fint på enkelte sider, tester ikke utviklerne lengre nettsidene mot denne nettleseren.
1. Vennligst sjekk at nettleseren din er oppdatert. Klikk på en av linkene under for å se forklaring på hvordan dette gjøres:
- Firefox
- Google Chrome
- Safari
- Microsoft Edge
2. Tillat tredjeparts informasjonskapsler i nettleseren.
3. Slett nettleserhistorikk fra nettleseren.
4. Forsøk å åpne programmet i inkognito / privat vindu.
Fungerer det fremdeles ikke?
Vennligst skriv inn svar på følgende spørsmål i kontaktskjemaet vårt:
- Hvilken nettleser (og hvilken versjon av denne) brukte du da du laget produktet? Klikk her hvis du ikke vet hvilken nettleser du brukte.
2. Har det fungert tidligere?
3. Har du forsøkt stegene som ble nevnt i FAQen?
4. Legg ved et skjermbilde av programmet som viser hva som skjer når du forsøker å åpne fotoboken.