Feilmelding:
«Ukjent feil»-melding («Unkown error») i handlekurven
Potensielle årsaker:
- Har du bestilt en kopi via «Orderhistorikk» på «Min side»? Dersom det er en eldre ordre, kan det være at vi mangler data for å reprodusere ordren din. Vennligst åpne prosjektet i programmet og bestill det derfra.
- Dersom du har mottatt en såkalt «Reupload-kode» som ikke fungerer, kan du kontakte kundesenteret vårt.
- Om du har fått en betalingslenke fra kundesenteret vårt, kan den ha utløpt. Vennligst ta kontakt med kundesenteret vårt.
Vi ber deg vennligst forsøke følgende:
Om du står fast i handlekurven skyldes dette vanligvis informasjonskapslene i nettleseren din. Vi ber deg vennligst forsøke følgende:
1. Slette infokapslene gjennom å slette hurtiglager. Etterpå laster du inn siden på nytt og prøver å bestille.
2. Om dette ikke løste problemet kan du forsøke i en annen nettleser (vi anbefaler Google Chrome).
3. Eventuelt forsøk i inkognito modus/nytt privat vindu.
Løste ikke stegene ovenfor problemet?
Vennligst kontakt kundesenteret og oppgi:
- E-postadresse
- Nettleser og versjonen du bruker
- Skjermbilde av siden der det stopper opp
- Nevn at du allerede har prøvd trinnene i denne FAQ.
- Detaljert beskrivelse av trinnene som er tatt som fører til feilmeldingen eller problemet.