Det kan være flere grunner til at du opplever problemer i handlekurven. For å løse disse problemene fortest mulig, vennligst forsøk følgende:
1. Forsøk en annen nettleser (vi anbefaler Google Chrome). Når du er logget inn, gå til handlekurven og forsøk igjen.
2. Forsøk gjerne i inkognito eller privat modus: Hvordan kan jeg stille nettleseren min til inkognito eller privat modus?
3. Forsøk å slette hurtiglager og forsøk igjen: Hvordan sletter jeg hurtiglager i nettleseren?
4. Hvis du får opp meldingen "Unknown error" og forsøker å bestille et tidligere bestilt produkt fra ordrehistorikken så kan det bety at trykkfilen ikke er tilgjengelig lengre. Vennligst åpne prosjektet i redigeringsverktøyet igjen og forsøk å bestille derifra.
Har du problemer med en ReUpload kode? ReUploadkoden min fungerer ikke, hva gjør jeg?
Fungerer det fortsatt ikke?
Vennligst kontakt kundesenteret og oppgi:
- E-postadresse
- Nettleser og versjonen du bruker
- Skjermbilde av siden der det stopper opp
- Nevn at du allerede har prøvd trinnene i denne FAQ.
- Beskrivelse av trinnene som er tatt som fører til feilmeldingen eller problemet.