Sporing i produksjon
Du kan til enhver tid se status for ordren din på «Min side». Logg inn med brukernavn og passord, og trykk på «Ordrehistorikk». Her vil du se status på den siste bestillingen din, samt historikk over tidligere ordre. Du vil også kunne se om ordren er i bestilling, produksjon eller sendt fra oss.
Vi har dessverre ikke en detaljert oppdatering når det gjelder produksjonskøen for produkter. Hvis ikke produktet er ferdigprodusert, vil det stå «I produksjon» på tidslinjen. Så snart ordren er sendt, vil status endres til «Sendt».
Sporing av forsendelse
Når ordren er klar for sending vil du motta en leveringsbekreftelse per e-post. Produktene produseres og sendes ut fra vår produksjon i Nederland og vedlagt sporingsnummer vil ikke være aktivt før forsendelsen har ankommet terminal i Oslo/Lørenskog. Du kan også spore den ved å trykke på "Spor din ordre" inne i ordrehistorikken din.
Vennligst merk deg følgende:
- Det kan ta noe tid før pakken din blir sporbar. Dersom du får ordrebekreftelse på kvelden, blir ikke sporingslinken aktiv før neste virkedag.
- Siden din ordre blir produsert i Nederland, kan det ta mellom to til tre virkedager før sporingslinken viser ny informasjon. Dersom ikke sporingslinken viser ny informasjon innen fire virkedager, vennligst ta kontakt og vi vil hjelpe deg.
- Selv om de aller fleste ordrene ankommer innen estimert leveringstid, kan vi ikke garantere en spesifikk leveringsdato da vi er avhengige av leveringstjenestene til vår distributør.
-Ubetalte ordrer (ordrer som ikke er fullført) vil vises i ordrehistorikken i 30 dager. Les mer om lagringsperioden her.
Internasjonale ordrer
Avhengig av destinasjonsland, kan det ta 15 virkedager før internasjonale forsendelser blir levert til mottaker. Forsendelsen må ofte innom tollen og kan også påvirke leveringstiden. Leveringsbekreftelsen du mottar, er en automatisk generert e-post. Derfor er de oppgitte leveringstidene kun standard leveringstider til Norge. Dessverre er det ikke mulig å spore internasjonale forsendelser.
Dersom du ikke har mottatt bestillingen din fire uker etter at den ble sendt, kan du kontakte kundesenteret vårt. Vi hjelper deg gjerne!