Hvis du har bestilt, men vil endre innholdet i ordren din før den blir produsert, kan du ta kontakt med kundeservice. Hvorvidt det er mulig, avhenger av ordrestatusen på bestillingen din.
Status «Venter på betaling»
Har du ikke betalt for ordren din enda? Da kan du lukke siden der du gjennomfører bestillingsprosessen, og deretter gjøre ønskede endringer i fotoboken og bestille på nytt.
Vennligst merk: Du kan ha fått en e-post med en påminning om betaling, da kan du overse denne beskjeden. Forsøket på bestilling vil automatisk kanselleres etter en stund dersom betalingen ikke gjennomføres.
Status «Bestilling mottatt»
Dersom du har betalt for ordren din, men den ikke er produsert enda, kan du ta kontakt med kundeservice så snart så mulig. Vi kan forsøke å stoppe bestillingen, slik at du kan gjøre ønskede endringer.
Status «I produksjon» eller «Sendt»
Det er ikke mulig å endre ordren dersom den er ferdigprodusert eller sendt.
For å kunne hjelpe deg så raskt som mulig, anbefaler vi at du tar kontakt med oss på chat eller telefon.