Den enkleste måten å bestille på nytt
Du kan enkelt bestille produktet på nytt ved å gå til «Min side» og deretter «Ordrehistorikk». Klikk på «Bestill flere kopier» for å bestille produktet på nytt.
Ikke muligheter for å velge «Bestille flere kopier»?
For produkter hvor det ikke er mulig å velge «Bestill flere kopier», kan du benytte følgende fremgangsmåter:
-
Nedlastbart program (Windows og Mac):
Dersom du har laget en fotobok ved hjelp av det nedlastbare fotobokprogrammet, kan du åpne programvaren på datamaskinen din og finne produktet som er laget der. Deretter åpner du fotoboken og trykker «Bestill» som normalt. Da legges produktet i handlekurven og du kan gå videre til betaling. Du kan også gjøre endringer i programmet før du bestiller på nytt.
Close -
Nettbasert program:
Logg inn på «Min side» og gå til «Mine prosjekter» for å finne en oversikt over de produktene du har laget ved hjelp av det nettbaserte programmet vårt. For å bestille på nytt et produkt, åpner du prosjektet ved å trykke «Rediger» og går gjennom bestillingsprosessen som normalt.
Close -
App (mobil og nettbrett):
Dersom du laget produktet i produktappen vår, kan du bestille på nytt det direkte fra appen. Du har mulighet til å gjøre endringer før du bestiller produktet dersom du ønsker det. For å bestille på nytt åpner du appen, ser igjennom det lagrede prosjektet og går videre til bestilling som normalt.
Close
Vennligst merk: Vi lagrer ikke produkter på ubestemt tid. Inaktive kontoer vil slettes etter 5 år, dermed slettes også ordre og lagrede prosjekter. Vi gjør oppmerksom på at bilder lagret i minnebanken slettes 12 måneder etter siste ordre. For mer informasjon vennligst se våre vilkår angående Lagringsperioden.