Bestill på nytt uten justeringer
Du kan enkelt bestille produktet på nytt ved å gå til «Min side» og deretter «Ordrehistorikk». Klikk på «Bestill kopi» for å bestille produktet på nytt.
Ønsker du glanset papir? Det kan legges til i løpet av bestillingsprosessen.
Vennligst merk: denne metoden tillater ingen endringer på produktet. Det kan også hende at det ikke er mulig å bestille kopi av eldre bestillinger.
Bestille på nytt med justeringer, eller er ikke "Bestill kopi"-knappen tilgjengelig?
Dersom du ønsker å redigere produktet før du bestiller på nytt, eller det ikke er mulig å velge «Bestill kopi», kan du benytte følgende fremgangsmåter:
Vennligst merk: grunnet personvernregler kan ikke vi gjøre justeringene for deg.
-
Nedlastbart program (Windows og Mac):
Dersom du har laget en fotobok ved hjelp av det nedlastbare fotobokprogrammet, kan du åpne programvaren på datamaskinen din og finne produktet som er laget der. Deretter åpner du fotoboken og trykker «Bestill» som normalt. Da legges produktet i handlekurven og du kan gå videre til betaling. Du kan også gjøre endringer i programmet før du bestiller på nytt.
Close -
Nettbasert program:
Logg inn på «Min side» og gå til «Mine prosjekter» for å finne en oversikt over de produktene du har laget ved hjelp av det nettbaserte programmet vårt. For å bestille et produkt på nytt, åpner du prosjektet ved å trykke «Åpne». Gjør deretter ønskede endringer, og gå gjennom bestillingsprosessen som normalt.
Close -
App (mobil og nettbrett):
Dersom du laget produktet i produktappen vår, kan du redigere det og bestille på nytt direkte fra appen. For å bestille på nytt åpner du appen og klikker på Mine prosjekter nederst for å åpne et prosjekt. Dersom appen tidligere har blitt slettet, vil dessverre lagrede prosjekter også slettes.
Close
Vennligst merk: Vi lagrer ikke bestilte produkter på ubestemt tid. Inaktive kontoer vil slettes etter 5 år, dermed slettes også ordre og lagrede prosjekter. Vi gjør oppmerksom på at bilder lagret i minnebanken slettes 12 måneder etter siste ordre. For mer informasjon vennligst se våre vilkår angående Lagringsperioden.
Se også: Feilmelding "Dette produktet har ikke blitt laget med fotoknudsen", hva kan jeg gjøre?