Merk: Denne artikkelen tilbyr en løsning dersom du har problemer med å laste opp prosjektet etter at du har klikket på Bestill. Dersom du har problemer i selve handlekurven, kan du lese mer om dette i denne artikkelen: Problemer i handlekurven.
Feilmeldinger som indikerer en feil ved opplasting:
- "Socket error"
- "Bad Gateway (eclHTTPerror)"
- "Failed to upload product: HTTP/1.0 502 Bad Gateway"
- "Redirect (Can't connect to browser)"
For å beskytte datamaskinen blir de fleste programvarer rutinemessig blokkert av brannmuren til Windows. For å bestille noe fra fotoknudsen må du gi programvaren tillatelse til å koble seg til internett. De fleste opplastingsproblemer forårsakes av brannmuren til Windows. Vi ber deg vennligst følge trinnene under for å justere brannmurinnstillingene:
Slik endrer du brannmurinnstillingene i Windows
Vær oppmerksom at hvis du bruker Kaspersky, Norton Symantec antivirus eller noen andre antivirus-programmer i tillegg, må du også slå av disse (i Norton antivirus må du også deaktivere «Beskyttelse for nettilgang») I tillegg råder vi deg til å midlertidig koble deg fra «proxytjeneren», om du har en. Det hjelper kanskje også om du har satt en standard nettleser. Vi anbefaler Chrome.
Antivirusprogrammet mitt blokkerer fotoknudsen, hva bør jeg gjøre?
Problemer med å åpne handlekurven på nett
Etter opplasting åpner det nedlastbare programmet automatisk handlekurven i nettleseren din. Om ikke dette skjer, sjekk om du har satt en standard nettleser. Vi anbefaler Chrome. For å åpne handlekurven, prøv å trykke på «trykk her» (se bilde under). Om det ikke hjelper, prøv å kopiere lenken ved å trykke på «kopier lenke» (se bilde under) og lim den inn i nettleseren din manuelt. Det kan også hjelpe å lime lenken inn i et inkognitovindu i nettleseren din (i Chrome: trykk på de tre prikkene i øverste høyre hjørne og velg «nytt inkognitovindu»).
Fungerer det fortsatt ikke?
Vennligst send oss en epost med følgende:
1. Hvilken versjon av fotobokprogrammet har du?
2. Når startet du på fotobokprosjektet ditt?
3. Når lagret du sist?
4. Vennligst beskriv hva som skjedde frem til du opplevde problemet. Vi vil gjerne forsøke å gjenskape problemet, så vær gjerne så detaljert som mulig.
5. Fikk du en feilmelding? Trykk her for å se hva du kan gjøre med en APC error
6. Legg gjerne ved et skjermbilde som viser problemet
7. Send oss gjerne loggfilene